אספקה לבתי מלון

אספקה לבתי מלון,  הוא תחום ייחודי הדורש התמחות מיוחדת והבנת רזי הניהול המלונאי, מבחינת אספקטים שונים כגון, ניהול מלאי מינימום, זמינות בשעות לא שעות, בשבתות ובחגים.

ערכות טיפוח ותכשירים לבתי מלון לרווחת האורחים ולשדרוג חווית האירוח.

אספקה לבתי מלון, של תכשירים כגון: שמפו, מרכך, ג'ל רחצה, קרם גוף, ערכות יבשות שונות כגון כובעי אמבטיה, ערכת גילוח, ערכה דנטלית, ערכת תפירה וכיו"ב. האורח מרגיש שמשקיעים בו בפרטים הקטנים ומעריך זאת. בניגוד לעסקים אחרים, בתי המלון הם עסק שפועל ונותן שרות במשך עשרים וארבע שעות, שבעה ימים בשבוע, שלוש מאות שישים וחמישה ימים בשנה. ככזה, הוא גם עסק שדורש שרות צמוד בשעות בהן הוא פעיל  ועל כן לאלו הפועלים בתחום אספקה לבתי מלון, צריכה להיות ההבנה והנכונות למתן שרות מסביב לשעון. חברות שונות מנסות לחדור לתחום המלונאות ולנישה מיוחדת זו כדרך אגב, מבלי לתת התייחסות מיוחדת ומבלי לגלות יצירתיות לתחום וחבל.

תכשירים לבתי מלון כאמצעי פרסומי/תדמיתי

התכשירים לבתי מלון, הם אמצעי מצויין להעביר ללקוחות המלון מסרים בהם מעוניין בית העסק, הלוא הוא בית המלון. המסרים עשויים להיות מגוונים, כגון חיזוק מותג בית המלון, מסרים חברתיים, שיווקיים כגון פירגון ליקב בסביבה או בית ייצור דבש, אג'נדות כלשהן כגון שימור הסביבה ואף ניתן לשלב תמונות של אתרים מורשתיים או תיירותיים כגון חומות ירושליים, נופי הכינרת או ים המלח. זכור לי כי בביקור באפריקה נתקלתי בתכשירים לבתי מלון מאד מיוחדים, עם דמויות בעלי חיים מסוגים שונים אשר מאפיינים את היבשת.


רכישת אספקה לבתי מלון

לקבלת פרטים נוספים, פנו עוד היום דרך הטופס המצורף  או בטלפון: 09-8332933 שלוחה 1.

 

להזמנת מוצרים וקבלת פרטים