טואלטיקה לבתי מלון

תחום הטואלטיקה לבתי מלון, הוא תחום שזוכה לתשומת לב מרובה בשנים האחרונות.
הנהלות בתי מלון ומנהלי שיווק גילו דרך זולה יחסית ללכוד את תשומת הלב של אורחיהם, באמצעות אמנטיס ממותגים ומושקעים, אשר משדרים לאורחי המלון כי משקיעים בהם גם בפרטים הקטנים ביותר.

מותגי קוסמטיקה וסבונים ממותגים לבתי מלון

תחום הקוסמטיקה/טואלטיקה לבתי מלון, היא עולם ומלואו, מלא בניחוחות, צבעים ומותגים מעולמות האופנה, התכשיטים והבישום. בשנים האחרונות, המותג המוביל מעולם התכשיטנות, האופנה והבישום, בולגרי, פרץ לתחום המלונאות בדמות סידרה של סבונים ממותגים "בולגרי לבתי מלון". להיות ספק לבתי מלון כיום, דורש יצירתיות, לדעת לאתר מותגים וסדרות מעניינות מרחבי העולם ולאפשר למלון לייחד את עצמו, בעיני אורחיו, באמצעות סדרות הטואלטיקה לבתי מלון.

תחרותיות בתחום הטואלטיקה

אנו רואים רשתות בתי מלון מובילות מרחבי העולם מתהדרות ומתחרות ביניהן באיזו סידרת אמנטיס ממותגת הם יציגו בפני אורחיהם וכל זאת בכדי להשאירם פעורי פה ולגרום להם להעלות תמונות מהמלון לרשתות החברתיות.
קיימים מלונות שמגדילים לעשות ואף מאפשרים ללקוחותיהם לרכוש את האמנטיס הממותגים, בחנויות הנוחות של בית המלון.

ה"סחיבות" בתחום הקוסמטיקה לבתי מלון

תופעה ידועה היא נושא ה"סחיבות" מעגלת השרות שתופסת תאוצת יתר כשמדובר בתכשירי מותג מוביל, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבולגרי לבתי מלון. על הנהלת המלון להתארגן ולחשוב היטב כיצד לנהל את נושא המלאי של התכשירים היקרים ולמנוע גניבות.

מעתה והלאה כשאתם מתארחים במלון כלשהו, שימו לב איזו קוסמטיקה לבתי מלון, הושקעה בכם, האם האמנטיס ממותגים או כאלו פשוטים וחסרי יצירתיות. יש סיכוי גדול שתמצאו כי קיימת קורלציה גבוהה בין רמת המלון לרמת האיכות של האמנטיס לבתי מלון שהושקעה בחדר הרחצה.

להזמנת סבונים ממותגים, מלאו פרטיכם בטופס, או התקשרו: 09-8332933 שלוחה 1

להזמנת מוצרים וקבלת פרטים