מגבות בית מלון

מגבות בית מלון עשירות ומפנקות, הם נושא שראוי לקבל התייחסות מיוחדת במלונות בוטיק ובמלונות מפוארים ככלל. חלק גדול מחווית האירוח מושפע מתחושות ריח, טעם וגם כמובן תחושת המגע, שאין ספק שמועברת באמצעות טקסטיל משובח בדמות המצעים במיטות והמגבות.
לתחושת הרוגע והאיכות תורמות המגבות לבתי מלון, בתנאי כמובן שאכן עושים שימוש בסטנדרטים גבוהים של בד, צפיפות גבוהה וגימור איכותי.

טקסטיל לבתי מלון

גם נעלי הבית, הלוא הם הקפקפים לבתי מלון, מגיעים ברמות איכות שונות ומגוונות ועשויים לתרום רבות לתחושת האורח. מגבות לבתי מלון, קפקפים לבתי מלון וכמובן חלוקים לבתי מלון, הם כולם תחת הקטגוריה שנקראת טקסטיל לבתי מלון, ביחד עם נושא המצעים למיטות ובהחלט תורמים רבות לתחושת הרווחה והנאת האורחים בבתי המלון.

חלוקם לבתי מלון

באופן אישי, חלוקים לבתי מלון, הוא הפריט שמדבר אלי ביותר בחדרי מלון.
ראשית הוא אינו נמצא בכל מלון אלא בכאלו שמשקיעים באורחיהם וגם במלונות בהן קיימים חלוקים, הרמה לא תמיד גבוהה. אני מוצא שקיימת קורלציה גבוהה בין רמת המלון ורמת השרותים שנצפה לקבל בו לבין רמת החלוקים, שמחלקים בו.

מגבות בית מלון

הן מגיעות בגדלים שונים ומשמשות לצרכים שונים; מגבות פנים, מגבות שמשמשות כשטיחון בחדר הרחצה, מגבות רחצה בגדלים שונים. אנו נתקלים ברמות צפיפות שונות של בד שמעידות על רמת המלון והרמה שהם מוכנים להשקיע באורחיהם.
במבט הומוריסטי, מסיבה לא ברורה, המגבות לבתי מלון, הוא הפריט הנגנב ביותר ע"י אורחים ורוב בתי המלון מתייחסים בסלחנות לתופעה ומתייחסים לסעיף ההוצאות על מגבות כהוצאה שוטפת, החוזרת על עצמה מידי חודש. מנהל רכש באחד המלונות המפוארים בישראל, אף העיד בפניי כי רק 5% מסך המגבות הנרכשות מגיעות למצב בלאי והופכות לסמרטוטים המשמשים את מחלקת משק בית.

להזמנות, אנא מלאו את הטופוס או התקשרו: 09-8332933 שלוחה 1.

להזמנת מוצרים וקבלת פרטים