סבונים לבתי מלון

בשנים האחרונות מתפתחת אופנה חדשה, בענף המלונאות הבינלאומי, של הקדשת תשומת לב מיוחדת לנושא הסבונים לבתי מלון. מומחי שיווק, מנהלי ובעלי בתי מלון, למדו כי דרך ערכות נוחות לאורח ברמה איכותית גבוהה ניתן ללכוד את תשומת הלב של אורחיהם ולהעניק להם את ההרגשה, שהם זוכים לאירוח מושקע באופן מיוחד, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר.

סבונים לבתי מלון איכותיים הם הערך המוסף לאורח

אין ספק, שאחת הדרכים המורגשות והמפנקות ביותר להעניק לאורחיכם הרגשה שמשקיעים בהם מעבר לסטנדרטים הרגילים וליצור בידול בחווית האירוח ביחס למתחרים או מלונות עממיים, היא באמצעות תכשירי רחצה לבתי מלון, אותם לא ניתן לפספס ואשר מעניקים לנו תחושת ספא ורוגע. זכורה לי, התחלת דרכה של חברתי בענף המלונאות, לפני כעשור. שמנו לב כי לנושא הסבונים לבתי מלון, לא הוקדשה מספיק תשומת לב והחלטנו לבצע מהפיכה בתחום ותרנו ברחבי הגלובוס אחר תכשירים איכותיים, ממותגים ובמילה אחת מסכמת, מעניינים, בכדי להציע להנהלות בתי המלון לבצע מהפיכה אצלם בנושא זה.

בולגרי – מותג בינלאומי לסבונים לבתי מלון

אחד המותגים הראשונים שהצענו ואנו מייצגים בהצלחה עד היום הוא תכשירי הרחצה של בולגרי לבתי מלון.
ההתחלה היתה קשה, שלא לומר מייאשת. קיטטנו רגלים ממלון למלון, מנסים לשכנע את ההנהלות בתרומת המותג לחווית האירוח וכי תהיה משמעות ותרומה משמעותית לשביעות רצון הלקוחות משידרוג הסבונים בחדרי הרחצה במלון. כאשר כמעט והתייאשנו, נפגשתי עם מנהל מלון בזכרון יעקב אשר מייד הבין עניין, ידע מה רצה ולאן מכוון עוד לפני שנפגשנו וביקש את התכשירים לכל 100 חדרי המלון.
לאחר מספר חודשי פעילות, נפגשנו ולא התאפקתי ושאלתי אותו האם הוא חש בעלייה בשביעות רצון הלקוחות אצלו מאז שהחל לעשות שימוש במלונו בסבונים לבתי מלון של המותג בולגרי. המנהל, שמו ברונו, חייך והסביר לי כי לא בחר במותג בשל איכות התכשירים, על אף שאינו מזלזל באיכותם ובטוח שהם נהדרים. הוא הסביר לי שאיכות זה נושא חשוב אך בעיקר הינו אחד מאמצעי השיווק הבלתי ישירים, המשכנעים ביותר לקוחות ובלתי תלויים שעומדים ברשותו, כמנהל/בעלי מלון ובכלל כבעל עסק. אחת הסיבות כיום שהאורחים מוציאים את הסמרטפון שלהם, מצלמים ומעלים פוסט ברשתות החברתיות ומתייגים עצמם אצלנו בבית מלון הוא מגש תכשירי רחצה לבתי מלון של בולגרי.

סבון ממותג לבתי מלון, איננו רק סבון לאורח, אלא בעיקר אמצעי פרסום ושיווק יעיל לבית המלון שלך.

אז הזמינו עכשיו באמצעות הטופס או בטלפון 09-8332933 שלוחה 1.

להזמנת מוצרים וקבלת פרטים